Projekt Erasmus+, Italija

1. dan

V dopoldanskem času smo si ogledali znamenitosti Verone. Čakala nas je dolga pot z vlakom do čudovitega majhnega mesteca Savigliana, kjer so nas toplo sprejeli profesorji in družine, kjer bodo bivali naši otroci v prihajajočem tednu. Veselimo se skupnih aktivnosti in druženja s Francozi, Poljaki in Italijani.

2. dan

Doživeli smo topel sprejem na šoli v Saviglianu, kjer smo se v dopoldanskem času družili ob glasbenih in plesnih aktivnostih. Po okusnem kosilu, kjer ni manjkalo italijanskih jedi, so nas študentke vodile po zgodovinsko in kulturno bogatem mestu. Dejavnosti smo zaključili v mestnem parku.

3. dan

Nedeljo smo preživeli z italijanskimi družinami. Učenci so se družili na kegljišču, se zabavali na rojstnih dnevih in imeli piknike.

4. dan

Dan smo začeli z gledaliskimi vajami in jo zakljucili z improvizacijo moderne Pepelke. Popoldne smo obiskali muzej dišav, kjer smo vonjali številne dišave in si ob koncu naredili svoj partum. Bil je izredno zanimiv obisk.

5. dan

Dan smo preživeli v naravi. Šli smo na večurni pohod do jezera, kjer smo imeli številne aktivnosti. Učenci iz vseh štirih držav se iz dneva v dan bolj sproščeno povezujejo med seboj. Pogovori v angleškem jeziku postajajo vedno bolj sproščeni. Vecer smo zaključili s čudovitim koncertom na igrišču šole, kjer so nas presenetili s slovensko himno. Vsi smo mnenja, da je bil čudovit dan.

6. dan

Jutro smo začeli s sprehodom do obrežja čudovite reke na obrobju mesta, kjer smo z naravnimi materiali ustvarjali skolpture in naravne kompozicije, povezane z načeli projekta Erazmus+. Po kosilu so nas s pesmijo in čudovitimi darilci pričakali najmlajši otroci. Popoldne smo nadaljevali z ustvarjanjem mozaikov iz starih revij. Otroci so izrazili svojo kreativnost. Dan smo zakljucili tako kot se spodobi, z okusno italijansko pizzo.

7. dan

Dan smo začeli zgodaj, in sicer smo šli z vlakom do Torina, ki je bil (če morda niste vedeli) glavno mesto Italije pred Rimom. Po mestu nas je vodil čudovit profesor Emanuelo Bartolini, ki nam je mesto predstavil skozi naloge, kjer so učenci sami raziskovali kulturne znamenitosti in doživeli poleten utrip mesta. Obiskali smo Museu del Cinema, Monte del Cappuccini, Piazza Vittorio in Mole Antonelliana. Naše celodnevno druženje je bilo doživeto in izjemno dobro organizirano. Zvečer smo se z vlakom vrnili v Savigliano, kjer smo preživeli zadnji večer z izjemno gostoljubnimi družinami, kjer so nastanjeni naši učenci.

8. dan

Danes je bil dan odhoda. Z učenci smo se poslovili od njihovih italijanskih prijateljev in družin ter se odpravili na železnisko postajo v Saviglianu. Cel dan smo preživeli na vlakih. Prestopali smo v Torinu, Bologni, Benetkah in Trstu. Kljub dolgi poti smo dan preživeli v zabavnem in sproščenem vzdušju. Ob koncu našega popotovanja se iskreno zahvaljujemo družinam, ki so nase učence gostoljubno sprejeli medse. Scuola Media Schiaparelli je skupaj s svojimi učitelji, Nuccio in Emanuelom, poskrbela, da je naše bivanje v Italiji bilo doživeto, nepozabno in polno novih spoznanj. Hvala Italija.

(Skupno 154 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...